Kontaktujte nás
Váš seznam přání

Váš seznam přání je prázdný!

Tvoje nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný!

Vaš popis za usporedbu

Podmínky a ustanovení

Společnost Aphrodonis Media Group Ltd, dále jen "Dialando", zveřejňuje následující obchodní podmínky:

Následující obchodní podmínky se vztahují výhradně na objednávání a odesílání zboží, které zákazník [soukromý konečný spotřebitel] objednává na internetu prostřednictvím online nákupu. S objednáním jsou tyto obchodní podmínky uznány.

1. Uzavření smlouvy

Představení produktů v online obchodě není právně závaznou nabídkou, ale nezávazným online katalogem. Po zadání svých osobních údajů a kliknutím na tlačítko "Koupit" v posledním kroku objednávkového procesu dáváte závaznou objednávku na zakoupení zboží v nákupním košíku. Potvrzení o přijetí objednávky následuje ihned po odeslání objednávky e-mailem a SMS. Kupní smlouva je uzavřena na základě našeho potvrzení objednávky nebo dodání zboží.

Telefonická objednávka v současné době není možná! Pokud však potřebujete pomoc s produktem nebo máte problémy s objednáním, můžete nás kdykoli kontaktovat.

2. Text smlouvy

Vaše objednávkové údaje budou u nás uloženy a můžete si je zobrazit ve své uživatelské sekci, i později. Jakmile jste u nás provedli objednávku a nevytvořili jste si heslo a účet sami, náš obchodní systém automaticky vytvoří pro vás uživatelský účet. Heslo bude vytvořeno automaticky a zasláno vám e-mailem. Samozřejmě jej znáte jen vy. Heslo můžete kdykoli změnit ve svém uživatelském účtu!

Dostanete také souhrn údajů o vaší objednávce e-mailem. Pokud tento e-mail neobdržíte z důvodu možných nesprávných údajů, kontaktujte náš zákaznický servis! Uvážte také možnost, že se e-mail může dostat do složky se spamem.

3. Pokyn k odvolání

Právo odstoupení

Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení je 14 dnů ode dne, kdy jste vy nebo třetí osoba jmenovaná vámi, která není přepravcem, převzala nebo převzala poslední zboží. Chcete-li uplatnit své právo odstoupení, musíte Dialandovi oznámit své rozhodnutí odstoupit od této smlouvy prostřednictvím jasného prohlášení (např. dopisem, faxem nebo e-mailem zasláním poštou). Nejjednodušším způsobem je kontaktovat nás prostřednictvím kontaktů uvedených na naší kontaktní stránce!

Pokud využijete této možnosti, okamžitě vám zašleme potvrzení o přijetí takového odvolání (např. e-mailem). Pro splnění lhůty k odvolání postačuje, že oznámíte uplatnění práva k odvolání před uplynutím lhůty k odvolání.

Nezapomeňte nám poslat číslo vaší objednávky, které jste obdrželi se smlouvou o prodeji!

Důsledky odstoupení

Pokud odvoláte tuto smlouvu, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně dodacích nákladů (s výjimkou případných dodatečných nákladů vyplývajících z vašeho výběru odlišného způsobu doručení od nejlevnější standardní nabídky doručení od nás), okamžitě a nejpozději do třiceti dnů ode dne, kdy obdržíme oznámení o odvolání této smlouvy. K tomuto vrácení platby použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro původní transakci, pokud s vámi není výslovně dohodnuto jinak; v žádném případě vám nebudou účtovány žádné poplatky za toto vrácení. Můžeme odmítnout vrácení, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nepředložíte důkaz, že jste zboží vrátili, podle toho, které nastane dříve. Musíte nám zboží vrátit nebo předat okamžitě a v každém případě nejpozději do třiceti dnů ode dne, kdy nám oznámíte odstoupení od této smlouvy. Tato lhůta se považuje za dodrženou, pokud zboží odešlete před uplynutím třicetidenní lhůty. Nesete přímé náklady na vrácení zboží do našeho skladu v Německu, pokud nebyl oznámen místní sklad! Budete muset zaplatit pouze za snížení hodnoty zboží, pokud toto snížení hodnoty souvisí s manipulací s výrobkem, která není nezbytná k ověření jeho stavu, vlastností a funkčnosti.

Konec pokynu k odvolání

4. Záruka a garance

Podívejte se na stránku "Záruka a garance"

5. Dodání a vrácení

Dodání je buď objednáno samotným Dialandem nebo výjimečně prováděno dodavatelem. Pokud zákazník nepřevezme zboží nebo odmítne jej přijmout navzdory stanovené lhůtě Dialanda, majitel Dialanda (viz impressum) si může vybrat, zda se od smlouvy odstoupí. Platné náklady na dopravu naleznete v nabídce Dopravní náklady pod Informacemi. Při případných vráceních použijte, pokud je to možné, původní obal nebo ekvivalentní obal, který zaručuje dostatečnou ochranu zboží.

6. Přepravní škody

Pokud jsou dodávána zboží s zjevnými přepravními škodami, stěžujte si na takové chyby co nejdříve doručiteli nebo tam, kde balík vyzvedáte, a okamžitě nás kontaktujte, nejpozději do 7 kalendářních dnů. Vaše práva jako spotřebitele, zejména vaše právo na záruku, zůstávají nedotčena. Pomáháte nám uplatňovat vlastní nároky proti dopravci nebo pojišťovně.

7. Opožděná úhrada

Zákazník může odpočítat pouze proti takovým pohledávkám, které byly právně stanoveny nebo nejsou sporné majitelem Dialanda (viz impressum). Zákazník má právo na zadržení pouze v případě pohledávek vyplývajících ze stejné smluvního vztahu.

8. Ochrana osobních údajů a bezpečnost

Podívejte se na stránku Ochrana osobních údajů a bezpečnost

9. Platba

Kupní cena je splatná okamžitě po obdržení našeho potvrzení objednávky, pokud jste objednávku provedli prostřednictvím poskytovatele platebních služeb, který nabízí "platbu na fakturu". Zákazník může zaplatit kupní cenu bankovním převodem na účet uvedený v potvrzení objednávky, prostřednictvím PayPalu nebo kreditní kartou. Celková cena uvedená v potvrzení objednávky musí být uhrazena. Všechny ceny již obsahují povinnou hodnotu daně z přidané hodnoty, která je v každé zemi odlišná. Majitel Dialanda (viz impressum) je povinen platit daně z přidané hodnoty zákonně na základě uzavření smlouvy.

Na potvrzení objednávky nebo potvrzení objednávky se z důvodů technických nezobrazuje DPH, ale obsahuje poznámku "Cena včetně zákonné DPH". Pokud potřebujete fakturu s uvedenou DPH, kontaktujte nás!

Všeobecně platí, že zboží zůstává v majetku Dialanda až do úplného zaplacení. Pro další podrobnosti o platebních metodách se odkazujte na nabídku Platební metody pod Informacemi.

10. Záruka, záruka a servis po prodeji

Pokud není výslovně dohodnuto jinak, platí zákonem stanovená odpovědnost za vady. Informace o jednotlivých zárukách výrobců naleznete v dokumentaci k výrobku. Zda je nárok na záruku výrobce, můžete zjistit na stránkách produktů v rámci popisu. K zákaznickému servisu se dostanete zde!

11. Výměna zboží

Nákup bez rizika, s námi žádný problém! Díky právně stanovenému právu na odstoupení můžete vrátit zboží, které se vám líbí, jak bylo původně zamýšleno. Přečtěte si níže, co byste měli vzít v úvahu při vrácení.

Další užitečné informace naleznete jako vždy na naší stránce FAQ

Náš požadavek na vás!

Prosím, nezacházejte s naším zbožím, které chcete vrátit, jako s vaším majetkem, abyste zabránili poškození nového stavu.

Již při otevírání obalu můžete zabránit poškození balení a obalu nebo samotného výrobku opatrným rozbalováním. To platí zejména pro větší objekty, jako jsou navíječe hodinek a krabice na hodinky, protože pro bezpečné vrácení těchto položek je nejlepší použít původní obal.

Ponechte například ochranné fólie na hodinkách, řemenu nebo šperku a pokud je to možné, neodstraňujte je. Nepoužívejte zboží, které pravděpodobně vrátíte. Například kožené řemínky bychom museli po krátké době nošení vzhledem k hygienickým důvodům vyměnit. Ocelové řemínky rychle ukazují první povrchové škrábance na leštěných plochách, toto je třeba pracně leštit nebo nahradit, aby se nenaplnil další zákazník.

Děkujeme vám za pozornost a opatrnost v této věci a vážíme si toho velmi!

Vrácení

Při vrácení zboží prosím zvažte následující body:

Než nám zboží vrátíte, požádejte naši podporu o registraci vrácení! Náš zákaznický servis vám poté zašle již vyplněný formulář pro vrácení, kde najdete také adresu pro vrácení. 

Zabalte výrobek, který chcete vrátit, kompletně a společně s případnými příslušenstvími, která mohou být součástí. Pro zabránění poškození během přepravy doporučujeme použít původní obal.

Vložte do balení formulář pro vrácení, který jste od nás obdrželi. To výrazně urychlí případné vrácení peněz nebo výměnu.

Kterého dopravce si pro vrácení zásilky vyberete, záleží na vás. Z vašeho vlastního zájmu se ujistěte, že zásilka je pojištěná a sledovatelná (pojištěný balík). Kromě toho vám dáme možnost, abychom se postarali o vrácení balíčku. V tomto případě budou náklady na vrácení balíčku jednoduše odečteny od částky k vrácení. 

Vrácení prostřednictvím přepravní společnosti nevyužívejte, v případě vrácení náklady vám budeme účtovávat (v současné době 15,00 EUR za DHL) v případě vrácení!

Výměna

Chcete vrátit jeden nebo více položek, ale rádi byste za ně obdrželi jednu nebo více jiných položek? Prosím, poznamenejte svá přání v této věci, když se obrátíte na naši zákaznickou podporu ohledně vrácení zásilky! 

U Dialando je výměna za jiné zboží možná i po uplynutí 14denní lhůty na odstoupení, a to do 30 dnů od doručení, pokud jsou zboží nenosné. Toto ustanovení nereprezentuje omezení vašich práv jako spotřebitele, ale jejich rozšíření.

Pokud výměna vyžaduje dodatečnou platbu (nové zboží je dražší než vrácené), zaměstnanec našeho servisu vás informuje, jakmile nám vrácení dorazí.

Proplacení

V případě vrácení peníze vrátíme stejným způsobem, jak jsme je obdrželi. Například, pokud jste platili kreditní kartou, platba je jednoduše zrušena a vydavatel karty vám platbu vrátí! 

V případě dobropisu vás žádáme, abyste nám poskytli vaše číslo účtu IBAN a BIC nebo číslo účtu vaší místní banky, abychom mohli převést částku dobropisu!

Další užitečné informace najdete vždy na naší stránce FAQ!

12. Klarna

V spolupráci s Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko, nabízíme následující platební možnosti pro určité země. Platba je vždy prováděna na Klarnu.

:

Faktura: Doba platby je [14] dní od data odeslání zboží / vstupenek / nebo v případě jiných služeb od data, kdy je služba k dispozici. Úplné fakturační podmínky pro země, kde je tato platební metoda k dispozici, naleznete zde: Německo, Rakousko.

Nákup na splátky: Finanční služba Klarna vám umožní platit za nákup pevnými nebo flexibilními měsíčními splátkami podle podmínek uvedených při pokladně. Platba za splátky je splatná ke konci každého měsíce poté, co vám Klarna zašle měsíční fakturu. Pro více informací o nákupu na splátky včetně všeobecných obchodních podmínek a informací o spotřebitelském úvěru dle evropského standardu pro země, kde je tato platební metoda k dispozici, klikněte zde (pouze v zemích uvedených): Německo, Rakousko.

Sofortüberweisung: K dispozici v Německu, Rakousku, Belgii, Itálii, Španělsku, Polsku a Nizozemsku. Vašemu účtu bude odečtena částka ihned po odeslání objednávky.

Inkaso: Inkaso se provede po odeslání zboží. O čase vás budeme informovat e-mailem.

Kreditní karta (Visa/Mastercard): K dispozici v Německu. Účet bude debetován po odeslání zboží / vstupenek / nebo po poskytnutí služeb, nebo v případě předplatného podle sdělených termínů.

Použití platebních metod faktury, nákupu na splátky a inkasa vyžaduje pozitivní úvěrovou kontrolu. V tomto ohledu vám předáme vaše údaje společnosti Klarna za účelem posouzení adresy a úvěrového hodnocení v rámci zahájení nákupu a zpracování kupní smlouvy. Prosím, dejte nám vědět, že vám můžeme nabídnout pouze tyto platební metody, které jsou povoleny na základě výsledků úvěrové kontroly. Další informace a podmínky používání Klarny naleznete zde. Všeobecné informace o Klarně naleznete zde. Vaše osobní údaje budou společností Klarna zpracovány v souladu s platnými předpisy o ochraně údajů a v souladu s informacemi v Zásadách ochrany osobních údajů Klarny.

13. Poznámka k regulaci baterií

V souvislosti s prodejem baterií nebo dobíjecích baterií nebo s dodávkou hodinek nebo jiných zařízení obsahujících baterie nebo dobíjecí baterie jsme povinni vás informovat o následujícím v souladu s regulací baterií: Baterie nebo dobíjecí baterie nesmí být likvidovány v domovním odpadu. Jste povinni vrátit použité baterie nebo dobíjecí baterie jako koncový uživatel. Baterie nebo dobíjecí baterie můžete vrátit po použití na místě nákupu nebo v jeho bezprostřední blízkosti (například na místních sběrných místech nebo v obchodě) zdarma. Baterie nebo dobíjecí baterie obsahující škodlivé látky jsou označeny symbolem přeškrtnuté popelnice. Vedle tohoto symbolu popelnice je chemický název škodliviny. Cd znamená kadmium, Pb olovo a Hg rtuť.

14. Místo plnění, místo soudní pravomoci

Pro všechny stávající a budoucí nároky vyplývající ze obchodního vztahu je výlučným místem soudní pravomoci místo sídla prodávajícího. Místem soudní pravomoci a plněním pro obchodníky je Pafos, Kypr.

15. Řešení sporů

Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (ODR), kterou naleznete zde. Spotřebitelé mají možnost využít tuto platformu pro řešení svých sporů. Abchom mohli řešit spory vyplývající z smluvního vztahu se spotřebitelem nebo zda vůbec takový smluvní vztah existuje, jsme povinni se účastnit řízení o řešení sporů před poradním sborem pro spotřebitele. Odpovědným subjektem je všeobecný poradní sbor pro spotřebitele (od 01.01.2020: univerzální rozhodčí sbor) Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Budeme se účastnit řízení o řešení sporů před tímto orgánem.

16. Závěrečná ustanovení, doložka o oddělitelnosti

Pokud by jedno nebo více ustanovení těchto VOP (Všeobecných obchodních podmínek) byla neplatná, nebude to mít za následek neplatnost celé smlouvy. Neúčinné ustanovení bude nahrazeno příslušným právním ustanovením. Na tuto smlouvu se vztahuje pouze kyperské právo. Pro zákazníky z České republiky však platí irské právo!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Eleftheriou Venizelou

Obchodní registr Kypr: HE366111

Generální ředitel: Richard Andessner

telefon: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Autorská práva (c) 2021 od Aphrodonis Media Group Ltd.

Všechny použité značky a obchodní značky jsou majetkem jejich příslušných vlastníků. Všechny obrázky jsou právně chráněny a jsou majetkem Dialando a/nebo výrobců nebo dodavatelů zobrazených výrobků. Zneužití nebo neoprávněné použití obsahu bude stíháno a oznámeno.