Kontaktujte nás
Váš seznam přání

Váš seznam přání je prázdný!

Tvoje nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný!

Vaš popis za usporedbu

Záruka a záruční list

Leží-li toto stanovené, platí zákonná záruční doba 24 měsíců pro všechny výrobky. U mnoha položek obdržíte také individuální záruky výrobce. 

Dále máte možnost zakoupit rozšířenou ochranu s naším servisním produktem "Dialando Protection" během procesu prodeje.

Záruka Dialando

Vlastník Dialando (viz právní oznámení) zaručuje správnou funkci všech prodaných výrobků v souladu s příslušnými specifikacemi výrobce po dobu 24 měsíců od data nákupu.

Podmínkou uplatnění záruky je opatrné zacházení s produktem, zamýšlené používání produktu podle návodů k obsluze výrobce a dodržování doporučených údržbových intervalů. 

Zárukou nejsou pokryty opotřebitelné části, jako jsou skla, řemínky, těsnění, stejně jako následné škody na pohybu a pouzdru, které mohou vzniknout v důsledku opotřebení a mechanického ničení opotřebitelných částí (např. vniknutí vody do pouzdra hodinek, které jsou vodotěsné samy o sobě kvůli opotřebeným těsněním nebo ohnutým hřebenovým hřebínkům, protože vodotěsnost není nikdy trvalou vlastností hodinek). Pokud není oprava nebo přepracování možné, Dialando může buď vyměnit hodinky za srovnatelný produkt stejné značky nebo kvality, nebo vrátit kupní cenu. V případě mírného zhoršení vlastností produktu, jako je horší přesnost nebo snížená doba chodu u mechanických hodinek, jak může být způsobeno každodenním používáním, si Dialando vyhrazuje právo po odborném posouzení hodinářem provést opravu buď nabídnutím slevy z ceny nebo poskytnutím rozumně ceněné placené služby (v současné době max. 20 eur nebo ekvivalent v jiných měnách). 

Dodatečně zakoupená "Dialando Protection" nepředstavuje omezení vašich práv jako spotřebitele vzhledem k právním záručním povinnostem prodávajícího, ale nejlépe jejich rozšíření.

Ke záručníkovi viz tištěné oznámení (viz právní oznámení)

Záruky výrobce

V mnoha případech obdržíte kromě zákonné ochrany a Dialando protection také záruku specifickou pro výrobce - v většině případů také po dobu 24 měsíců. V tomto případě najdete popis záruky výrobce a informace o záručníkovi v písemné dokumentaci a přílohách k produktu.

Aby bylo možné využívat záruky výrobce, uchovávejte fakturu k nákupu po celou dobu záruky, protože my jako odesílatel neotiskujeme záruční karty. Výrobci, se kterými spolupracujeme, akceptují fakturu jako důkaz nákupu s datem nákupu a tedy jako začátek doby záruky.

Předtím, než zašlete článek do servisního střediska výrobce, všimněte si informací pod "V případě záruky".

V případě záruky

Nechceme doufat, ale pokud to nejhorší přijde k nejhoršímu, zachovejte klid. Rádi vám pomůžeme!

Je důležité, abyste nás kontaktovali hned, jakmile se projeví chyba, a ne až po týdnech nebo dokonce měsících. Mohly by vzniknout následné škody. V případě vniknutí vody dejte hodinky s otevřenou korunkou na topení, aby se vlhkost dostala ven zevnitř. Pokud funkce zaseknou nebo háčkují, zdržte se používání síly a nechte opravu odborníkovi. Nikdy neotevírejte pouzdro hodinek sami zezadu nebo zepředu. Pokud se zastaví hodinky s baterií, předpokládejte, že baterie je slabá, a nechte ji zkontro lovat a vyměnit odborníkem na místě. Pokud problém není v baterii, může být poškozen pohyb. 

Kontaktujte nás, abychom diskutovali další postup. V případě potřeby může být rozumnější zaslat produkt přímo na servisní oddělení výrobce. V jiných případech je vhodnější to udělat prostřednictvím nás.

Vždy přiložte kopii faktury jako důkaz nákupu a, pokud je k dispozici, vyplněné a razítkované záruční karty

Dále průvodní dopis s vašimi osobními údaji: Jméno, adresa, návratová adresa, telefonní číslo, e-mail, komunikace e-mailem, pokud je to možné, popis chyby, co se stalo, kdy, co bylo dosud provedeno, více chyb, speciální požadavky...

Obalte výrobek opatrně, aby nedošlo k dalším poškozením. Je nejlepší použít původní obal, pokud je k dispozici.

Odesílejte jako pojištěný balík, nikoli jako balík. Tak máte vždy důkaz o odeslání, pojištění a můžete sledovat zásilku online.

Po přijetí zásilky námi nebo dalšími servisními středisky počítejte s průměrnou dobou zpracování 2 - 4 týdny, v ojedinělých případech až 8 týdnů. Ne všechny servisní body informují zákazníka o přijetí položky, takže si prosím ověřte doručení na místě příjemce online pomocí čísla zásilky, např. prostřednictvím webové stránky DHL.

Pokud by v nečekaných případech vznikly problémy při zpracování vašeho případu, budete kontaktováni, takže vždy uveďte své telefonní číslo a e-mailovou adresu. Budete také kontaktováni, pokud by byla odmítnuta bezplatná úprava vašeho případu ze závažných důvodů. V tomto případě obdržíte odhad nákladů a ve většině případů osobní telefonický hovor od mistrovského hodináře vysvětlující důvody. V tomto případě se rozhodnete, zda si přejete nechat provedení opravy za poplatek nebo ne.

Důležité informace o záruce naleznete také na naší stránce FAQ!