Kontaktujte nás
Váš seznam přání

Váš seznam přání je prázdný!

Tvoje nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný!

Vaš popis za usporedbu

Podmínky ochrany Dialando

1. Plán pojištění

Tento kontrakt upravuje fyzické hodinky a technickou podporu poskytovanou společností DIALANDO v rámci výše uvedeného plánu (každý zde označovaný jako "Plán") pro službu značky Dialando uvedenou ve vašem dokladu o krytí ("Číslo objednávky").

Aktuálně vám nabízíme dvě možnosti krytí:

  • Dialando Protection (11,99€/rok) *0,03 €/Den
  • Dialando Protection PLUS (14,99€/rok) *0,04 €/Den

2. Kdy začíná a končí krytí

Plán krytí platí po dobu 379 dní (1 rok + 14 dní odstoupení) od dne nákupu. Datum vypršení platnosti bude uvedeno ve vašem potvrzení objednávky.

3. Co je kryto?

Dialando Protection kryje materiály, výrobu a samozřejmě vady v manipulaci.

V závislosti na tom, zda jste si vybrali plán "Dialando Protection" nebo "Dialando Protection PLUS", zde je seznam položek, které podléhají této záruce.

  • Vady materiálu a zpracování při normálním používání
  • Běžné opotřebení (např. špína)
  • Skříň
  • Ztracený křišťál (pokud je použitelný)
  • Náramek
  • Pásky
  • Spona
  • Piny
  • Koruna
  • Číselník

Jako doplňek, plán "Dialando Protection PLUS" také kryje:

  • Sklo (rozbité nebo poškrábané)
  • Rozbitý pohyb (nesprávné používání/obsluha)
  • Úrazy a rozdrcení
  • Chybná manipulace
  • Škody způsobené vodou a vlhkostí (alespoň 5 ATM)

V závislosti na vybraném krytí bude oprava provedena nebo hodinky budou zdarma a bez nákladů vyměněny, pokud bude prokázáno, že způsobené poškození spadá do výše uvedeného krytí.

V případě vážného poškození, které nelze opravit, vám Dialando zašle stejný model hodinek. Pokud váš model není k dispozici, bude poskytnut hodinky stejné hodnoty a podobného stylu, může nebo nemusí být předem koordinováno s vámi. Ochrana pro nahrazené hodinky končí s vaším krytím pojištění Dialando Protection, které bylo zakoupeno při nákupu prvních hodinek souvisejících s tímto, a ne s nahrazenými hodinkami.

4. Co není kryto?

V případě plánu "Dialando Protection PLUS" nebudou kryty žádné škody podle okolností odlišných od výše stanovených. I když je to velmi nepravděpodobné, protože se jedná o poměrně kompletní pojištění.

"Dialando Protection" ve své standardní verzi nekryje následující škody:

  • Sklo (rozbité nebo poškrábané)
  • Rozbitý pohyb (nesprávné používání/obsluha)
  • Úrazy a rozdrcení
  • Chybná manipulace
  • Škody způsobené vodou a vlhkostí (alespoň 5 ATM)

Připomínáme vám, že škody způsobené vodou nebudou kryty pojištěním Dialando Protection, nebude-li postupováno podle pokynů pro úroveň odolnosti vůči vodě výrobku (jak je označeno na výrobku), včetně škod způsobených vystavením hodinek jiným typům kapalin nebo chemikáliím (kromě běžné vody nebo mořské vody). Také škody způsobené vodou na hodinkách pod 5 ATM nejsou kryty.

5. Jak získat servis a podporu?

6. Vaše odpovědnosti

Aby bylo možné využívat služby nebo podporu v rámci pojištění, souhlasíte s dodržováním následujících podmínek:

  1. Poskytněte své "číslo objednávky" jako důkaz nákupu
  2. Poskytněte informace o příznacích a příčinách problémů s krytým produktem
  3. Odpovězte na žádosti o informace, včetně, ale neomezeně na krytý produkt, jako jsou sériové číslo, model, kroky podniknuté před tím, než kryté zařízení zažilo problém, a kroky podniknuté k řešení problému
  4. Dodržujte pokyny, které vám Dialando poskytne, včetně fotografie, pokud je vyžadována.

7. Přenos pojištění

Dialandova ochrana se vztahuje na produkt a nikoliv na klienta, takže toto pojištění může využívat jakýkoliv uživatel, který je v legálním držení produktu, a je schopen prodat produkt s aktivním pojištěním novému vlastníkovi, který má "číslo objednávky" doručené osobě, která přímo zakoupila produkt z našeho internetového obchodu, a to za podmínky, že platnost pojištění zůstává v platnosti.

7. Vliv tohoto plánu na spotřebitelská práva

Pro spotřebitele v jurisdikcích, které mají prospěch ze zákonů nebo nařízení na ochranu spotřebitelů, jsou výhody poskytované výše uvedenými plány v souladu se všemi právy a prostředky poskytovanými těmito zákony a nařízeními. Nic v tomto plánu nesmí poškodit práva spotřebitelů udělená povinnými platnými zákony, včetně práva spotřebitele na prostředky podle zákona o záruce a na náhradu škody v případě úplného nebo částečného nesplnění nebo neadekvátního splnění jakýmkoliv z jeho smluvních závazků.

DIALANDO® Plány ochrany

Standardní výrobní zárukaDIALANDO® OchranaDIALANDO® Ochrana PLUS
VadyV materiálu a/nebo provedení
OpotřebeníZ běžného používání (např. zašpinění)
Pouzdro
Ztracený krystalPokud je to možné
Náramek
Pásy
Spona
Špendlíky
Korunka
Středový ciferník
SkloRozbité nebo poškrábané
Rozbitý mechanismusNesprávné používání a/nebo zacházení
Poškození nárazem a/nebo rozdrcením
Nesprávné zacházení
Poškození vodou nebo vlhkostíHodinky s odolností minimálně 5 ATM

Dialando Protection a Dialando Protection PLUS jsou produkty společnosti Aphrodonis Media Group Ltd

Telefonická podpora: +46 10 551 5995

Podpora Whatsapp : +46 10 551 5995

(Hovoříme anglicky a švédsky).