Kontaktujte nás
Váš seznam přání

Váš seznam přání je prázdný!

Tvoje nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný!

Vaš popis za usporedbu

Odpovědi na často kladené otázky

Prosím, níže naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky.

Pokud máte otázku, na kterou nemůžete najít odpověď, neváhejte kontaktovat naši přátelskou zákaznickou podporu, která vám odpoví na všechny otázky.

Hodinky

Jsou hodinky originální?

Toto je jedna z nejčastějších otázek, které od vás dostáváme, a rozumíme proč. Ano, všechny naše hodinky jsou 100% originální!

Designerové hodinky se v posledních letech staly docela populárními a jsme velmi hrdí, že můžeme říci, že všechny naše hodinky jsou skutečné a originální. Všechny mají dvouletou záruku od výrobce.

Dostanete záruční knížku / manuál v krabici a hodinky přijdou v originálním obalu. Mnozí zákazníci žádají seriová čísla, ale bohužel existují některé značky, které prodáváme, a které tohoto systému nepoužívají; například Michael Kors a Marc Jacobs nepoužívají sériová čísla na svých produktech. Skutečnost, že máte záruku na své hodinky, je obvykle znakem toho, že jsou skutečné. Více informací o záruce najdete zde

Přizpůsobení hodinek

Všechny hodinky s odkazy zahrnují určitý počet, z nichž lze odstranit.

Můžete snadno identifikovat ty, které lze odstranit, pomocí šipek na vnitřní straně řemínku. Bohužel, je možné pouze zmenšit řemínek. Není možné objednat další odkazy než ty, které jsou již připojeny.

Přizpůsobení řemínku by mělo být vždy provedeno kvalifikovaným hodinářem. Najděte hodináře, který prodává hodinky stejné značky, protože to někdy vyžaduje určité znalosti a/nebo nástroje.

Pamatujte, že řemínky vyrobené z keramiky jsou velmi citlivé na nárazy a mohou se snadno rozbít, pokud je upraví nekvalifikovaná osoba, proto vždy používejte profesionála.

Je také dobrý nápaduložit odstraněné odkazy. Mějte na paměti, že vaše právo na vrácení produktu vyprší, jakmile budou vaše hodinky přizpůsobeny.

Nezabíráme náklady na přizpůsobení, nicméně, dáme vám 170 CZK kredit na vaši další nákup. Stačí poslat fotku účtu na naši podporu.

Počínaje lednem 2024 poskytujeme našim zákazníkům možnost zkrátit si náramky přímo během procesu objednávání za malý poplatek pouze 129 CZK. Tato služba je nabízena pro vybrané modely!

Baterie na mé hodince došla, co mám dělat?

Nejběžnějším důvodem, proč se hodinky zpomalují nebo úplně zastavují, je vybitá nebo brzy vybitá baterie.

Záruka nekryje jednorázové věci, jako jsou baterie, ale nabízíme 10 EUR na další nákup, pokud se baterie vybitá během prvního roku od obdržení balíčku.

Obracejte se na hodináře/opraváře, který prodává stejnou značku, protože někdy je zapotřebí speciálních nástrojů k otevření zadní části hodinek při výměně baterie. Okamžitě kontaktujte naši zákaznickou službu, abyste nám oznámili, že půjdete vyměnit baterii, a pak zašlete e-mailem fotografii účtenky, abyste obdrželi svůj kredit 10 EUR.

Jedním z důvodů, proč může baterie vybít na nově zakoupených hodinkách, je ten, že baterie již byla instalována během výroby a tiká až dosáhne konečného spotřebitele. Někdy mohou být hodinky na skladě delší dobu a někdy může být prostě baterie vadná.

Samozřejmě prověřujeme, že každé hodinky jsou v dobrém stavu před odesláním, ale někdy se může stát, že baterie již začala zpomalovat.

Keramické hodinky

Keramika je velmi odolný materiál a lépe si udržuje svou barvu a hladký povrch než kovové hodinky.

Materiál také hodinkám dodává jedinečný vzhled. Je však důležité být opatrný s vašimi keramickými hodinkami, protože nezvládnou tvrdé nárazy a údery jako kovové nebo plastové hodinky.

Keramika je materiál, který byl v peci zahřát, stejně jako porcelánový talíř, a proto by se s ním mělo zacházet s odpovídající péčí.

Od výrobce neexistuje žádná záruka na keramické náramky a opravy mohou být nákladné, takže se ujistěte, že se svými keramickými hodinkami zacházíte opatrně.

Pokyny k údržbě hodinek

Chceme, abyste zažili co nejvíce spokojenosti, krásy, funkčnosti a dlouhé životnosti vašich hodinek! Jak levné, tak i dražší značky obsahují jemné mechanické části, a je proto důležité, abyste si pamatovali následující body:

  • Vyhýbejte se vystavování hodinek extrémním podmínkám, jako je přímé sluneční světlo, extrémní horko nebo extrémní chlad. Extrémní teplo nebo zima mohou způsobit poruchu hodinek a zkrátit životnost baterie.
  • Vyhýbejte se vystavování hodinek vlhkosti, pokud nejsou označeny 10 nebo 20 ATM. Nepoužívejte tlačítka nebo korunku, když jsou hodinky vlhké. Pokud se dostane voda nebo kondenzace dovnitř, hodinky by měly být okamžitě kontrolovány autorizovaným hodinářem. I když kondenzace zdánlivě zmizí, složky v hodinkách mohou být již poškozeny.

  • Kondenzace uvnitř hodinek: Náhlé změny teploty mohou způsobit negativní tlak v hodinkách, což může způsobit kondenzaci. Pokud k tomu dojde, můžete vidět kapalinu uvnitř skla. Pokud kapalina není vidět, neznamená to, že vlhkost zmizela. Hodinky je třeba co nejdříve poslat k hodináři, který může hodinky otevřít a odstranit vlhkost. Vlhkost může proniknout do samotného mechanismu a hodinky mohou prasknout. Ani hodinky označené 10 nebo 20 ATM nejsou chráněny před teplotními změnami. Kondenzace může nastat například při přechodu z venkovních mrazivých teplot na vysokou teplotu uvnitř nebo při ponechání hodinek v koupelně během sprchování. Kondenzace není nutně výrobní vadou a hodinky proto nemusí být vždy vráceny. To záleží na každém jednotlivém výrobci.

  • Vyhýbejte se nárazům a úderům hodinek. Vaše hodinky jsou navrženy tak, aby odolaly běžnému používání. S hodinkami byste neměli spát.

  • Vyhýbejte se vystavování hodinek parfémům, mýdlu nebo jiným chemikáliím, které mohou způsobit poškození. Poškození může zahrnovat zbarvení, změny nebo jiné škody na pouzdru, řemínku nebo jiných částech. Vyvarujte se nošení náramků na stejném paži jako hodinky, protože to může způsobit škrábance a zbytečné opotřebení skla.

  • Vyhýbejte se magnetickým polím nebo statické elektřině, které by mohly poškodit mechanismus hodinek. Obyčejně hodinky nejsou ovlivněny běžnými domácími spotřebiči, jako jsou televize, stereo atd.

  • Udržujte hodinky čisté. Čistěte je vlhkým, měkkým hadříkem (pokud snáší vodu). Opláchněte hodinky po namáčení ve slané nebo chlorované vodě. Řemínek by měl být pravidelně čištěn, abyste udrželi jeho vzhled a snížili opotřebení. Mějte na paměti, že pozlacené náramky jsou křehčí než náramky ze nerezové oceli. (Viz výše.) Čistěte měkkým kartáčem a mírným mýdlovým roztokem. Po každém čištění otřete hodinky suchým měkkým hadříkem.

  • Kůžený řemínek je přírodní produkt, který je velmi citlivý na vlhkost, pot, chemikálie a opotřebení. Řemínek má pouze omezenou životnost a musí být (i z hygienických důvodů) vyměněn mezi 6-12 měsíci v závislosti na tom, jak často jej nosíte. Při výměně je třeba také zkontrolovat nebo vyměnit piny.

  • Náramek ze nerezové oceli se neoxiduje a obvykle nepotřebuje být leštěn. Lze jej čistit trochou mýdla a vody. Mějte na paměti, že vaše hodinky nemusí vždy odolat přílišnému kontaktu s vodou. Přečtěte si o schopnosti hodinek odolávat vodě před čištěním.

  • Náramek a hodinky s povlakem musí být velmi opatrně ošetřovány. Povlečený náramek je křehčí než náramek ze nerezové oceli. Čištění a manipulace s péčí jsou nezbytné u všech hodinek a náramků. Povlečený náramek je třeba čistit velmi opatrně. Intenzivní tření samozřejmě opotřebovává povlak a může ohrozit snížení životnosti vašich hodinek.
  • Nesprávná manipulace a péče jsou obvykle důvodem, proč se kov začne barvit.

  • Velkým problémem pro malé procento populace je, že kůže může vylučovat látky, které mohou způsobit zbarvení kovů. V nejhorším případě se šperky mohou zbarvit a ztratit atraktivitu během několika hodin! Bohužel není nic, co by se dalo udělat pro zabránění tomu, aby k tomu došlo. Naštěstí většina lidí s tímto problémem nemá zkušenosti.

  • Změnu času a data na hodinkách byste měli ideálně neprovádět mezi 22:00 a 02:00 (platí pro hodinky s datem, kdy je hodinový stroj 24 hodin) a to z důvodu možného poškození mechanismu uvnitř hodinek.

Hodinky s kameny

Mnoho designů je zdobeno rhinestones. Některé značky mají dokonce pravé diamanty. Pokud ano, hodinky jsou dodávány s certifikátem.

Každý kámen je aplikován ručně a někdy se kámen může odpadnout. To může být způsobeno několika faktory, jako je vyschnutí lepidla nebo kontakt s vodou. Kameny a šrouby bohužel nejsou pokryty zárukou, ale oprava u hodináře není drahá. Dialando samozřejmě považuje za to, že kameny by měly vydržet déle než 3 měsíce, a proto poskytujeme našim zákazníkům kredit 10 EUR na až 3 kameny, které se uvolní do 3 měsíců, pokud nám pošlete účtenku z opravy. Pro více informací kontaktujte naši podporu.

Pokud vaše hodinky přijdou poškozené nebo jsou dodány s chybějícím kamenem, kontaktujte nás okamžitě.

Sekundová ručička neklikatí, ale hodinky stále běží?

Pokud hodinky fungují, ale sekundová ručička stojí, hodinky mohou mít chronograf a sekundová ručička slouží jako časovač.

Časovač začne běžet, když stisknete tlačítko v 2 hodiny.

Chronograf zastavíte stisknutím stejného tlačítka a poté jej resetujete stisknutím tlačítka v 4 hodiny.

Chronograf by neměl běžet neustále, protože se baterie rychle vybíjí.

Většina hodinek má sekundovou ručičku pro běžný čas na jednom z menších ciferníků, nelze ji vypnout bez vytáhnutí korunky.

Bezpečnost vody

Předtím než začnete používat své hodinky, je důležité se podívat na , abyste viděli, jak jsou odolné proti vodě, a přečtěte si informace níže.

Termín "vodotěsný" se již nepoužívá, protože může být matoucí. Hodinky mohou odolat vodě v různých množstvích. Odolnost proti vodě znamená míru, do které mohou hodinky zmoknout nebo odolat tlaku vytvořenému určitým množstvím vody. Používané jednotky jsou ATM, Bar, M (metry) nebo FT (stopy), které odkazují na stupeň tlakových testů. Tyto údaje vysvětlují množství tlaku, které hodinky jsou navrženy k odolání, a neznamenají hloubku, i když toto je běžný omyl. Je tedy nemožné potápět se 30 metrů pod hladinu s hodinkami označenými 3 ATM (30m). Takové hodinky vydrží pouze postříkání vodou. Je důležité si pamatovat, že odolnost proti vodě se měří v statickém nebo nehybném stavu za studených podmínek. Nebere v úvahu, že tlak roste s každým pohybem. Když například plavete, vyvíjíte tlak na hodinky pouhým pohybem ve vodě.

Vodní škody na vašich hodinkách jsou pokryty pouzezárukou, pokud jsou vaše hodinky 10 ATM nebo více. Nezapomeňte pravidelně kontrolovat, zda se pryžové těsnění nevyschlo. Vysychání pryžového těsnění probíhá přirozeně po určité době, vystavení chloru, mořské vodě nebo mýdlu může také těsnění vysušit, a pak hodinky mohou propustit vodu. Měli byste proto nechat těsnění každoročně vyměňovat, náklady na to nese spotřebitel.

POZNÁMKA! Nepoužívejte hodinky při horkém sprchování, sauně nebo horké koupeli v vaně, protože to může ovlivnit těsnění, a většina hodinek není vhodná pro páru a teplo. Kondenzace může nastat i u hodinek s hodnotou 10 ATM a více! Náhlé změny teploty mohou způsobit negativní tlak v hodinkách, což vede k kondenzaci. Pokud se to stane, můžete vidět tekutinu uvnitř skla. Pokud tekutina již není viditelná, neznamená to, že vlhkost zmizela. Hodinky je třeba co nejdříve vrátit hodináři, který může vlhkost odstranit.

Vlhkost může proniknout do samotného pohybu a hodinky se pak mohou rozbít. Ani hodinky označené hodnotami 10 nebo 20 ATM nejsou chráněny proti změnám teploty. Například kondenzace může nastat, pokud přejdete z venkovních mínusových teplot na vysokou vnitřní teplotu nebo pokud hodinky necháte v koupelně při používání sprchy. Když k tomu dojde, nemusí to být nutně výrobní chyba a proto nemusí nutně být pokryta zárukou. To záleží na každém jednotlivém výrobci.

Uvedené zařízení může vypadat odlišně na různých místech světa nebo na různých modelech a stránkách na internetu. Příkladem může být, že 30 metrů = 3ATM = 3BAR = 100 stop, všechny mají stejný význam jako 1000mm = 100cm = 10dm = 1m, ve skutečnosti mají stejný rozměr.

Hodinky jsou označeny na zadní straně s bezpečností vody, kterou mohou zvládnout.

Co je chronograf a jak ho mohu zkalibrovat?

Chronograf je pouze časoměrné hodiny.

Můžete vidět, že hodinky mají chronograf tím, že zkontrolujete, zda mají dva další tlačítka vedle korunky (část, kterou vytáhnete, abyste změnili čas) a že na hlavním ciferníku jsou několik malých ciferníků s malými ručičkami. Tlačítko ve 2 hodiny (nahoře) je tlačítko start a stop, nazývané také tlačítkem A. Stiskněte tlačítko jednou, pak uvidíte, že jedna z malých ručiček začne běžet. Stiskněte stejné tlačítko znovu, abyste jej zastavili. Po použití chronografu by měl být resetován, to uděláte snadno stisknutím tlačítka ve 4 hodiny (dole), nazývaného také tlačítkem B. Pak uvidíte, jak se ručičky skočí nebo rychle otočí zpět do pozice resetu.

Upozorněte, že velká sekundová ručička není vždy ta, která ukazuje čas! Některé modely mají tam chronograf. Pokud je toto případ, pak by měla velká sekundová ručička zůstat klidná. Obvykle vidíte, že malá ručička v jednom z malých ciferníků neustále tiká. Je to pak skutečná sekundová ručička. Mějte na paměti, že baterie se rychleji vybíjí, když chronograf běží.

Někdy se chronograf může resetovat pod úhlem, ale s hodinkami není nic špatně, potřebuje pouze kalibraci. Obvykle je velmi snadné kalibrovat chronograf, ale pokud máte pocit, že je to příliš obtížné, srdečně vás vítáme, abyste se obrátili na naši podporu nebo šli ke svému místnímu hodináři.

Chcete-li kalibrovat chronograf, musíte nejprve zajistit, že je chronograf resetován stisknutím tlačítka B. Pak vytáhněte korunu do nejvnější polohy. Pak můžete použít tlačítka A a B k tomu, abyste klepnuli na ručičky chronografu, aby ukazovaly všechny na 0 nebo 12 v závislosti na designu hodinek.

Různé značky a modely mají odlišné přístupy k kalibraci, ale nejčastěji tlačítko A posouvá ukazatel vpřed a tlačítko B ho posouvá zpět. Na některých hodinkách to funguje trochu jinak. Například stiskněte tlačítko A pro nastavení první ručičky, když ji nastavíte správně, stiskněte tlačítko B pro změnu ručičky, kterou měníte s tlačítkem A. Když skončíte s kalibrací, jednoduše zatlačte korunu zpět a nyní je chronograf v nové resetovací pozici.

Můžete jít do obchodu s hodinkami, který prodává stejnou značku a zeptat se hodináře, pokud si nejste jisti, co dělat s vaším konkrétním modelem.

Řemínky na hodinky

Náramky nejsou pokryty zárukou od výrobce hodinek, podívejte se do záruční brožury, která je v krabici, ve které byly hodinky doručeny.

Skvrny, opotřebení, vady na uzávěr mechanismu, špendlíky a spojky nejsou pokryty vaší zárukou.

Samozřejmě, jsme rádi, že vám pomůžeme, pokud vám hodinky dorazí poškozené při dodání, ale musíte nás kontaktovat okamžitě, pokud tomu tak je. Vezměte prosím na vědomí, že hodinky musí být nepoužité a ochranná plastová folie musí zůstat na hodinkách, abychom vám mohli pomoci s rozbitým náramkem.

Nemůžeme přijmout odpovědnost za hodinky, které jsou vráceny "jako nové", ale jsou ve skutečnosti použité.

Objednávka a platba

Objednal(a) jsem, ale neobdržel(a) jsem žádné potvrzení

Děkujeme vám za vaši objednávku!

Pokud jste neobdrželi žádné potvrzení prostřednictvím e-mailu nebo textové zprávy (SMS), prosím kontaktujte nás na podporu Dialanda. Jsme rádi, že vám s tímto a jakýmkoli jiným problémem, který by vás mohl znepokojovat, pomůžeme!.

Jedna běžná možnost, proč jste nepřijali potvrzení, je, že jste nám možná poskytli nesprávnou e-mailovou adresu při počátečním provedení objednávky. Jinak se ujistěte, že jste zkontrolovali svou složku s nevyžádanou poštou, abyste zjistili, zda se tam náhodou nedostalo!


Jak použít můj slevový kód?

Pokud jste obdrželi slevový kód, budete ho moci přidat při pokladně. Vezměte prosím na vědomí, že není možné kombinovat dva nebo více slevových kódů.

Pro použití kódu jednoduše klikněte na "Přidat kupón" ve vašem nákupním košíku, zadejte kód a klikněte na "Přidat kupón". Nákupní košík se automaticky zobrazí, když přidáte produkt do košíku.

Pak můžete pokračovat v platbě jako obvykle.

Doprava a doručení

Skladové položky / Objednat položky

Produkty skladem:

Pokud jste objednali jeden nebo více produktů, které jsou již skladem, mohou být odeslány ve stejný den nebo následující pracovní den, v závislosti na čase, kdy jste objednávku provedli.

Objednané produkty:

Pokud jste zakoupili produkt, který není skladem, obvykle trvá 2-3 pracovní dny, než dorazí do našeho skladu. Poznámka: Někdy to může trvat déle, ale často jsou vám produkty doručeny do 7 pracovních dnů.

Produkty skladem a objednané produkty:

Pokud jste zakoupili více než jeden produkt, z nichž jeden je skladem, zatímco ostatní nejsou skladem, vaše objednávka vám bude odeslána, až produkt, který není skladem, dorazí do našeho skladu a objednávka bude kompletní.

Doprava, sledování a doručení

Doručení vašeho nákupu je vždy zdarma, pokud u nás provedete objednávku v minimální hodnotě 75 EUR,

Obvykle jsou balíčky odesílány z našeho skladu v Německu nebo Švédsku prostřednictvím služeb UPS nebo DPD.

Celkový čas doručení objednávky závisí na tom, zda je vaše objednávka již skladem v našem skladu, nebo jestli ji musíme speciálně objednat v souvislosti s vaší objednávkou. Obvykle trvá 2-3 pracovní dny, než balíček dorazí na vaše nejbližší výdejní místo od doby odeslání, ale nemůžeme nést odpovědnost za zpoždění, která nastanou v rámci organizace UPS/DPD. Když je produkt odeslán z našeho skladu, obdržíte potvrzovací textovou zprávu (SMS) na váš telefon spolu s číslem sledování, abyste mohli sledovat svůj balíček. UPS/DPD vás poté informuje, když balíček dorazí na výdejní místo nebo bude doručen k vám domů.


Nevyzvednuté balíky

Pro balíčky, které nebyly vyzvednuty, si vyhrazujeme právo účtovat zpětnou dopravu s manipulačním poplatkem ve výši 20 EUR.

Objednávka bude automaticky zrušena, pokud nám bude balíček vrácen jako nepřevzatý. 20 EUR bude odečteno z faktury před jejím připsáním.

Pokud si přejete, aby vám balíček znovu odeslali, měli byste kontaktovat naši zákaznickou podporu, abyste získali odkaz, kde a jak můžete zaplatit dodatečný poplatek za doručení. To však musí být provedeno PŘED vrácením balíčku. Jinak musí být objednávka znovu provedena zcela.

Zpoždění

Děláme maximum pro co nejrychlejší expedici dodávek, ale bohužel se občas mohou vyskytnout zpoždění. Proto nezaručujeme dodání v konkrétní den.

Pokud produkt nemůže být dodán v stanovených lhůtách, budeme vás kontaktovat a informovat o zpoždění. Když k nám dorazí váš zpožděný produkt, je prioritizován při balení a co nejdříve vám bude odeslán.

Pokud má být objednávka zpožděna, vaše faktura nebude ovlivněna, jelikož naše faktury jsou odesílány e-mailem ve stejný den, kdy je vaše objednávka odeslána z našeho skladu.

Výběr a vrácení

Co znamená právo na odstoupení?

Jsme vděční za každou objednávku, kterou u nás provedete, ale chápeme, že někdy chcete zrušit svůj nákup z různých důvodů.

V tomto případě používáme Zákon o dálkovém obchodování, (jinak známý jako Právo na odstoupení), což znamená, že máte právo na plné zrušení do 14 dnů, jedinou podmínkou je, že se obrátit na naši zákaznickou podporu v těchto 14 dnech.

Právo na odstoupení neplatí pro:

  • Hodinky, které byly použity tak, aby na nich byly známky nebo poškození. To nemůžeme přijmout nebo za to nést odpovědnost.
  • Hodinky, jejichž články náramku byly upraveny.
  • Hodinky, které jste opravili nebo změnili jakýmkoli způsobem.
  • Intimní produkty, které nemají speciální utěsnění, jako jsou náušnice.

(To se nevztahuje na položky, které byly poškozeny při dodání.)

Omlouvám se za svůj nákup, co mohu udělat nyní?

Dejte vědět naší zákaznické podpoře, že byste chtěli zrušit svou objednávku a vrátit svůj produkt. Vždy uveďte číslo objednávky.

Když nám zašlete e-mail s žádostí o vrácení produktu, poskytneme vám veškeré potřebné informace k vrácení položky zpět k nám.

Poskytneme vám dokument k vytištění, abyste mohli zpracovat vrácení,

  1. Vrátit Poznámku, vysvětlující, proč se vaše objednávka vrací, a všechny podrobnosti objednávky 

Je důležité umístit Vrátit Poznámku do balíku s vrácením, aby naše skladiště získalo správné informace.

Nezapomeňte vrátit všechny dokumenty, jako je původní záruční certifikát, krabice, atd. spolu s položkou.

Produkty, které jsou vráceny bez jakéhokoli kontaktu a schválení od naší zákaznické podpory, nemůžeme nést odpovědnost.

Neumožněte automatické vrácení vašeho balíčku. Pokud balíček není včas vyzvednut, vrátí se k nám a bude účtován dodatečný poplatek ve výši 20 EUR . Pokud si přejete, aby vám balíček byl znovu odeslán, musíte kontaktovat naši zákaznickou podporu, abyste získali odkaz, kde a jak můžete zaplatit dodatečný poplatek za dopravu. To však musí být provedeno PŘED vrácením balíčku. Jinak bude objednávka kompletně znovuobjednána.


Jak zastavit svoji objednávku?

Pokud jste provedli objednávku, kterou chcete zrušit před jejím přijetím a zatím nebylo obdrženo oznámení, že byla odeslána, je nutné co nejdříve poslat e-mail na naši zákaznickou podporu.

Náš zákaznický servis může zastavit proces expedice a zrušit vaši objednávku.

Nejsou účtovány žádné poplatky.

Co mohu udělat, pokud jsem obdržel(a) nesprávný produkt?

Někdy se mohou vyskytnout chyby, ale nemějte obavy.

Je jedno, zda jste omylem objednali nesprávný produkt, nebo zda naše skladiště omylem zabalilo nesprávný model. Možná byl položka špatně označena, měli byste okamžitě kontaktovat naši zákaznickou podporu.

Abychom pochopili, co bylo chybně odesláno, žádáme vás, abyste nám poslali e-mail a přiložili fotografie produktu a štítku. Tímto způsobem vám můžeme co nejrychleji pomoci.

POZNÁMKA! Některé barvy mohou být kvůli potřebě použití blesku atd. obtížné zachytit na obrázku, takže může dojít k rozdílům mezi barvou na obrázku a barvou produktu v reálném životě.

Kdo platí za náklady na vrácení zboží?

Pokud litujete svého nákupu nebo jste objednali nesprávný produkt, jste odpovědní za náklady na dopravu sami.

Pokud jsme poslali nesprávný produkt nebo je poškozen při přijetí, můžete zdarma využít naši etiketu pro vrácení zboží. Všimněte si, že nemůžeme nést odpovědnost za žádné náklady, pokud si sami zakoupíte štítek od jiné přepravní společnosti, i když jsme vám e-mailem zaslali naši předplacenou etiketu pro vrácení zboží k bezplatnému použití.

Pokud budete potřebovat odeslat produkt na opravu v pozdějším období, vezmeme na sebe odpovědnost za náklady na dopravu, pokud je oprava pod zárukou. Stejná etiketa pro vrácení zboží vám bude zaslána e-mailem.

Pokud jste vy sami způsobili poškození produktu nebo máte vadu, která není pokryta zárukou, jste odpovědní za náklady na dopravu a případné náklady na opravu.

Jak se provádí vrácení peněz?

Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží a bude zpracováno v našem skladu, vaše objednávka bude připsána.

Zajišťujeme, že vaše faktura u Klarna je zrušena. Pamatujte, že pokud použijete naši štítku pro vrácení zásilky, náklady na to zůstanou na faktuře. Pokud jste již zaplatili, budete vráceni na stejný účet, ze kterého byly peníze odečteny, do několika pracovních dnů.

Doporučujeme vám kontaktovat Klarnu, máte-li další otázky k vaší platbě, protože náš přístup k vašim údajům o úvěru je omezen.

Pokud jste si zboží zakoupili prostřednictvím jednoho z našich partnerů, budeme je kontaktovat a požádáme je o vrácení/zrušení faktury.

Záruka a Reklamace

Více informací o záruce najdete zde

Co pokrývá záruka?

Záruka je dobrovolné, dodatečné krytí, které výrobce nabízí. Většina produktů je dodávána s dvouletou zárukou.

Během záruční doby jsou pokryty pouze pohyb hodinek, ručičky a ciferník. Pokrytá součást bude opravena nebo hodinky budou bezplatně nahrazeny součástí a pracovními náklady, pokud se prokáže, že jsou vadné v materiálu nebo zpracování při běžném používání.

Záruka nekryje:

  • Jakékoli vady materiálů a zpracování baterie, pouzdra, skla, plastových, pryžových, kožených, kovových nebo keramických řemínků, náramku, přezky nebo šroubů; včetně povlaku na pouzdru a/nebo náramku.
  • Škody vzniklé nesprávným zacházením, nedostatkem péče, nehodami, vnějším vlivem, běžným opotřebením a stárnutím. Včetně nesprávného zacházení s korunkou a tlačítky.
  • Škody způsobené vodou, pokud nebyly dodrženy pokyny k úrovni voděodolnosti produktu (jak je označeno na výrobku). Vodotěsné hodinky jsou označeny 10 nebo více ATM.

Záruka zaniká, pokud byly hodinky poškozeny nehodou, nedbalostí osob jiných než autorizovaní servisní agenti, neoprávněným servisem nebo jinými faktory, které nejsou způsobeny vadami materiálů nebo zpracování. 

Záruka se může lišit mezi výrobci, proto si pozorně přečtěte záruční/návod k použití, který je dodáván s hodinkami.

Jaký je rozdíl mezi zárukou a zákonnou zárukou?

Záruka a právní záruka jsou dvě různé věci.

Záruka je dobrovolná a může být vnímána jako doplněk k právům, která již máte podle spotřebitelského práva. Právní záruka se liší od země k zemi a je obvykle 2-3 roky.

Pro zjištění, jak se vztahuje právní záruka ve vaší zemi, můžete zkontrolovat na následujícím odkazu: europa.eu/guarantees

Většina zemí v EU uplatňuje stejné nebo podobné předpisy a my jsme je zde shrnuli: Pokud je s vaším nákupem něco vadného, je důležité, abyste nás kontaktovali co nejdříve. Musíte podat formální stížnost do dvou měsíců od objevení vady, aby byla zpracována.

Můžete se stěžovat na jakékoliv vady, které se objeví na výrobku. Ale jsme odpovědní pouze za vadu, pokud je považována za původní, tj. vada byla přítomna v výrobku, když jste ho obdrželi.

Chyba způsobená nedbalostí, abnormálním použitím (chybou v ovládání), nehodami nebo podobnými situacemi, za které nemůžeme nést odpovědnost.

Vady, které se objeví do šesti měsíců od dodání výrobku, se předpokládá, že existovaly v době dodání, pokud není uvedeno jinak. Pokud se chyba objeví později, břemeno důkazního břemene leží na spotřebiteli, aby prokázal, že chyba již existovala v době dodání.

Máme právo se pokusit vyřešit problém tak, jak to považujeme za vhodné. To znamená, že nám musí být poskytnuta možnost opravit výrobek nebo dodat jiný výrobek rovnocenné hodnoty. Nemůžete tedy požadovat zrušení a požadovat vrácení peněz, aniž byste nám nejprve dali příležitost vyřešit problém a vyčerpali každý prostředek k řešení problému neúspěšně.


Můj hodinky jsou rozbité/poškozené, co mám dělat?

Poškozeno při příchodu:

Pokud jsou vaše hodinky poškozeny nebo některá jejich funkce nefunguje správně při doručení, samozřejmě vám zašleme nové, pokud je model stále k dispozici. Alternativně vám bude plně vrácena částka. Hodinky, které se zastaví, obvykle vyžadují pouze novou baterii, a naše zákaznická služba vám obvykle vždy doporučí, abyste baterii jednoduše vyměnili. Náklady na výměnu baterie vám samozřejmě uhradíme, pokud hodinky přestanou fungovat do 14 dnů od jejich obdržení. Důvodem, proč se baterie mohou vybít tak rychle, je to, že baterie je vložena do hodinek při výrobě a může být poté delší dobu ve skladu, atd., než se dostane do rukou zákazníka.

Poškozeno po doručení:

Pokud po určité době používání budete potřebovat uplatnit svou záruku nebo právo na reklamaci, žádáme vás, abyste se obrátili na naši zákaznickou službu, abychom mohli zjistit, co by mělo být provedeno, abychom vám mohli co nejlépe pomoci. Pokud je poškození viditelné, budeme vyžadovat fotografii produktu, abychom vám mohli pomoci co nejefektivněji. Nezapomeňte pořídit fotografii s dobrou ostrostí, abychom mohli poškození jasně vidět. Jinak poškození nemůžeme správně vidět. Pokud zjistíte vadu na svém produktu a přesto ho budete nadále používat, nemůžeme bohužel nést odpovědnost za škody, které může způsobit.

Máme svého vlastního hodináře/specialistu a pokud byla oprava vašich hodinek schválena naším škodním adjustérem, budete požádáni, abyste nám hodinky poslali. Až obdržíme vrácení, obdržíte automatickou notifikaci a poté pořídíme fotografie hodinek pro dokumentaci, než je zašleme našemu hodináři, který provede opravu.

Obdržíte pak zprávu a e-mail, až budou hodinky opraveny a budou se k vám vracet. Doba opravy závisí na závadě hodinek a na zaneprázdněnosti hodináře v daný okamžik, ale obvykle tento proces trvá asi 5-7 týdnů.

Pokud se ukáže, že vada není kryta vaší zárukou/právem na reklamaci nebo je způsobena vnějšími vlivy, budeme vás kontaktovat před provedením opravy a můžeme vám účtovat náklady na dopravu a manipulaci. Během opravy neposíláme žádné aktualizace, budete znovu kontaktováni, až bude produkt opraven a vrácen, nebo pokud dojde k jakýmkoli zpožděním.

Jak zaregistruji svou záruku?

Při každém nákupu produktu s minimální zárukou 2 roky přidáváme naši vlastní záruční kartu.

Na kartě najdete instrukce o jak se zaregistrovat váš produkt na našem webu, abyste získali číslo záruky.

Jakmile obdržíte toto číslo e-mailem, můžete ho napsat na kartu a uschovat v krabici, ve které byl hodinky dodán. To je užitečné, pokud chcete hodinky prodat nebo je darovat během doby záruky, abychom věděli, že byly zakoupeny od nás.  

Pokud potřebujete v průběhu doby záruky uplatnit nárok na záruku, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu a poskytnout jim číslo záruky jako identifikaci spolu s popisem toho, co potřebujete pomoc.   

ZDE si můžete zaregistrovat svůj produkt!